خرید عصاره مخمر

خرید عصاره مخمر در ایران توسط شرکت پارس سی تاک انجام می پذیرد. عصاره مخمر شرکت سی تاک با فرآیندی کاملا طبیعی توسط کمپانی مگله آلمان تهیه شده و بدون نیاز به مواد افزودنی  و به آسانی در  کارگاه های قنادی و همچنین تولیدکنندگان محصولات لبنی قابل ساخت و تهیه می باشد. در حال حاضر خرید عصاره مخمر شرکت سی تاک تحت برند مگله انجام می پذیرد . عصاره مخمر مگله در کشور آلمان تولید شده و به دلیل برخورداری از کیفیت مناسب و روش تهیه آسان با قیمت بسیار پایین به دست مشتریان گرامی اعم از قنادان ، کارگاه های قنادی و حتی تولید کنندگان صنعتی صنایع غذایی می رسد. خرید عصاره مخمر هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام می پذیرد که می توانید با حضور در محل فروشگاه و لوازم قنادی سی تاک در غرب تهران خیابان اشرفی اصفهانی از کیفیت ، قیمت و همچنین دیگر فاکتور های مربوط به خرید عصاره مخمر مطلع شوید. عصاره مخمر کمپانی مگله آلمان یکی از محصولاتی است که در زمینه تولیدات مواد غذایی و خوراکی به صورت صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر محصولات مرتبط با پودر چربی مگله می توان به پودر خامه فوردکو و پودر خامه مگله آلمان ، لاکتوز مش 80 و لاکتوز مش 200 مگله آلمان و همچنین پودر کاکائو کریس کوکو مالزی اشاره نمود. خرید عصاره مخمر اغلب به منظور تشدید طعم محصولات انجام می پذیرد. به طور مثال عصاره مخمر در محصولاتی که طعم نمکین دارند ، مزه شوری را برجسته تر کرده و بر عکس در مورد محصولاتی که طعمی شیرین دارند مزه شیرینی را افزایش می دهد. عصاره های مخمر از باکتری های مرده تهیه شده است بنابراین عمل تخمیر را انجام نمی دهد.

خصوصیات عصاره مخمر

پودر خامه فوردکو  مناسب جهت تهیه و ساخت انواع محصولات پر کاربرد در زمینه تولیدات عمده ، صنفی و صنعتی قنادی و خوراکی کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد . عصاره مخمر مگله آلمان با توجه به درصد بالای کیفیت خود و همچنین استفاده از مواد گیاهی و طبیعی مانند باکتری ها فیلد مصرفی گسترده داشته و در انواع محصولات لبنی ، تولیدات صنعتی مواد غذایی و خوراکی ، نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین قنادی ها مورد مصرف قرار می گیرد.

خرید عصاره مخمر

خرید عصاره مخمر

ترکیبات به کار رفته در عصاره مخمر مگله کاملا طبیعی و متناسب با تمامی سنین و جنسیت مصرف کنندگان است . عصاره مخمر مگله آلمان ( MEGGLE ) در واقع جهت تشدید و ازدیاد طعم محصولات خوراکی و ایجاد طعمی مضاعف در انواع محصولاتی که پایه لبنی و خوراکی و نوشیدنی دارند نظیر کیک و کلوچه ، انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین مشتقات لبنی و خامه ای که عصاره مخمر مگله در آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

روش مصرف عصاره مخمر مگله نیز بسیار آسان بوده و به جهت اینکه به سهولت برای تمامی مصرف کنندگان صنفی ، صنعتی یا خانگی مورد استفاده قرار گیرد تا ساده ترین اصول خلاصه شده است. میزان مصرف و همچنین مقدار حداقلی که میبایست به منظور دستیابی به بافت و همچنین طعم مناسب در محصول اضافه نمود بستگی کامل به خروجی و همچنین مواد اولیه مورد استفاده دارد که در این زمینه توصیه می شود با کارشناسان فروش شرکت سی تاک در زمینه محصولات صنعتی اطلاعات مکفی را به دست آورید.

تولید و بسته بندی شده در کشور آلمان و توسط کمپانی مگله صورت می گیرد . توزیع و خرید عصاره مخمر در ایران نیز به وسیله شرکت پارس سی تاک آوا انجام می پذیرد.

لطفا هنگام خرید به تاریخ تولید، انقضا و سری ساخت مندرج روی بسته توجه بفرمائید.

تلفن تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید عصاره مخمر : 44965014-17 021

آدرس دفترمرکزی شرکت پارس سی تاک جهت دریافت اطلاعات در زمینه خرید عصاره مخمر و همچنین جهت خرید پودر چربی مگله ، خرید پودر خامه قنادی فوردکو و همچنین خرید لاکتوز مگله به صورت مستقیم : تهران، اشرفی اصفهانی، گلستان 28، پلاک 4

علاوه بر خرید عصاره مخمر ، خرید لوازم قنادی ، خرید ابزار قنادی ، خرید ماشین آلات قنادی و خرید مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک انجام پذیر است که از جمله آنها می توان به خرید لاکتوز ، خرید پودر چربی ، خرید پودر خامه ، خرید فوندانت ، کرمفیل ، فومر و فوژل اشاره نمود. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید عصاره مخمر  لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید و یا با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید .