رسپی کوکتل کارامل فندق

کوکتل کارامل فندق یا ( ant ) نوشیدنی شیرین و بهاری است که با استفاده از سیروپ فندق ، سیروپ کارامل و آب سیب تازه تهیه می شود. طعم شیرین این نوشیدنی را که به واسطه وجود آب سیب به وجود آمده است می توانید با تغییر میزان سیروپ های کارامل و فندق متعادل کرده و حتی کمی به سمت تلخ متمایل کنید . اما در نظر داشته باشید که طعم پایه این نوشیدنی شیرین است. در ادامه رسپی کوکتل کارامل فندق یا ant را توضیح داده و مواد اولیه لازم جهت تهیه آنرا برمی شماریم :

مواد لازم :

سیروپ کارامل : 20 میلی لیتر

سیروپ فندق  : 20 میلی لیتر

آب سیب تازه  : 100 میلی لیتر

تکه های سیب اسلایس شده : به میزان لازم

در ابتدا سیروپ ها را با یکدیگر مخلوط نموده و سپس داخل شیکر ریخته و آب سیب را به آن اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم . سپس چند تکه ریز از میوه سیب را هم به مواد اضافه کرده و با مقدار بسیار کمی یخ خرد شده هم می زنیم. در انتها نوشیدنی را در لیوان ریخته و با تکه های میوه بر روی آن تزئین می کنیم. توصیه می کنیم که یخ های درون لیوان را از بین تکه های درشت انتخاب کنید چراکه تکه های یخ کوچکتر زودتر در این نوشیدنی حل شده و طعم خاص آنرا تغییر می دهند. همچنین می توانید با اضافه کردن سیروپ فندق طعم تند تری به نوشیدنی بدهید. نوش جان !

شرکت پارس سی تاک آوا نوشیدنی های سیروپ را تحت برند فو عرضه کرده و در طعم های بی نظیر با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به صفحات اجتماعی ما مانند اینستاگرام ، تلگرام ، توئیتر و یا لینکداین مراجعه فرمائید. شرکت پارس سی تاک آوا تامین کننده لوازم قنادی ، ابزار و مواد اولیه قنادی از کمپانی های مطرح اروپایی مانند مگله meggle ، فو fo و لوکس levex می باشد که علاوه بر سیروپ ، مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک عرضه می شود که از جمله آنها می توان به لاکتوز ، پودر چربی ، پودر خامه ، فومر ، کرمفیل و فوژل اشاره نمود.