پودر مافین ساده فوردکو

پودر مافین ساده فوردکو

پودر مافین ساده فوردکو

پودر مافین ساده فوردکو آماده پخت بوده و برای تهیه کافیست به ان تخم مرغ ، آب ( یا شیر ) وکمی روغن افزوده شود. پودر کیک فوردکو دارای بافتی عالی و عطری قوی است و از آن می توان در تهیه انواع کیک های ساده ، طعم دار و یا چند طبقه استفاده نمود . پودر مافین فوردکو در طعم های ساده ، شکلاتی ( شوکو مافین ) ، ردولوت ، کاپوچینو و پودر کیک هویج موجود می باشد. با اضافه کردن طعم دهنده فو به پودر مافین ساده فوردکو می توان کیک هایی با طعم های متنوع ایجاد نمود.

پودر مافین ساده فوردکو

پودر مافین ساده فوردکو

پودر کیک نیمه آماده با طعم وانیل فوردکو یا به اختصار پودر مافین ساده فوردکو را می توانید از مراکز پخش لوازم قنادی و یا به صورت مستقیم از محل فروشگاه شرکت سی تاک دریافت نمایید .

پودر مافین ساده فوردکو دستور پخت بسیار آسانی نیز دارد . جهت استفاده از پودر مافین فوردکو از دستور پایه زیر استفاده نمایید:

  • مافین ساده فوردکو 10 کیلوگرم
  • تخم مرغ 4 کیلوگرم
  • روغن 4 کیلوگرم
  • آب 1/8 کیلوگرم

روش تهیه : کلیه مواد فوق را بوسیله همزن 2 دقیقه با دور کند و سپس 2 دقیقه با دور متوسط مخلوط نمائید. به دلخواه می توانید از انواع مغزی های مقاوم به حرارت ” فوردکو ” مانند کرمفیل فوردکو ، تاپفیل فوردکو ، دلی های فوردکو و شکلات های مقاوم به حرارت فو ( اکلر سس ) استفاده نمائید. سپس خمیر را در دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 30 الی 40 دقیقه پخت نمائید.

در هنگام تهیه به تاریخ تولید، انقضا و سری ساخت مندرج روی بسته بندی دقت فرموده و در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری نمائید.

شرکت پارس سی تاک آوا تامین کننده لوازم قنادی ، ابزار و مواد اولیه قنادی از کمپانی های مطرح اروپایی مانند مگله meggle ، فو fo و لوکس levex می باشد. علاوه بر پودر مافین ساده فوردکو ، لوازم قنادی ، ابزار قنادی ، ماشین آلات قنادی و مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک عرضه می شود که از جمله آنها می توان به لاکتوز ، پودر چربی ، پودر خامه ، فوندانت ، کرمفیل ، فومر و فوژل اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پودر مافین ساده فوردکو  لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید.