کار با فوندانت فوردکو

کار با فوندانت فوردکو بسیار آسان و لذت بخش است. نتیجۀ کار استادکاران حرفه ای با فوردکو ، زیباترین طرح هاست. فوندانت فوردکو را به دلیل برخورداری از رنگ های متنوع و همچنین دارا بودن قابلیت خوراکی می توان بر روی انواع کیک و دسر به عنوان روکش و یا استفاده به جهت تزئین به کار گرفت . فوندانت فوردکو به دلیل کیفیت بالا و کشسانی بی نظیر به عنوان روکش و هم برای ساخت انواع مجسمه و طرح های سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد.

کار با فوندانت فوردکو

کار با فوندانت فوردکو

با استفاده از فوندانت های سفید و رنگی و همچنین شکلات های شکل پذیر و ظریف اکلر ، در ایجاد هیچ طرحی محدودیت نخواهید داشت. فوندانت فوردکو با قابلیت باریک شدن تا مقادیر بسیار نازک می تواند بر روی انواع کیک های دو وجهی و یا چند طبقه استفاده نمود. جهت ایجاد خطوط روی فوندانت و کیک نیز می توانید از ماژیک های خوراکی و رنگی ایل پونتو استفاده کنید. ماژیک های خوراکی ایل پونتو را می توان بر روی انواع سطوح خوراکی و غیر خوراکی از قبیل فوندانت ، شکلات ، بیسکوئیت ، کوکی ها و… کشده و طراحی نمود.

 

شرکت سی تاک در زمینه های گسترده ای در صنعت غذایی کشور فعالیت داشته که از جمله آنها می توان به فروش لاکتوز ، فروش پودر  خامه ، خرید لوازم قنادی ، خرید ابزار قنادی ، خرید ماشین آلات قنادی و خرید مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک انجام پذیر است که از جمله آنها می توان به خرید لاکتوز ، خرید پودر چربی ، خرید پودر خامه ، خرید فوندانت ، کرمفیل ، فومر ، کریمر و فوژل اشاره نمود. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات فو عرضه شده توسط شرکت سی تاک  لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید و یا با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید .