کرمفیل در کیک

کرمفیل در کیک چه کاربردی دارد ؟ کرمفیل فو به دلیل کاربردی که در کیک ها و دسر ها به عنوان مغزی دارد نسبت به کیک ها و شیرینی های ساده ، برتری بسیار زیادی دارد . از کرمفیل فو می توان هم به عنوان مغزی و هم به عنوان روکش استفاده نمود . کرمفیل در کیک برای ترکیب مزه ها نیز به کار می رود . چرا که کرمفیل های شرکت سی تاک با طعم عالی و نزدیک به میوه خود موجب می شوند طعمی مضاعف در دل کیک پدیدار شده و طعمی ترکیبی و میکس پیدا کند . همچنین کرمفیل در کیک موجب می شود که طعم های متفاوت در دل کیک پنهان شده و تا قبل از چشیدن آن بروز پیدا نکند . کرمفیل فو که در ایران توسط شرکت سی تاک عرضه می شود ، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آنرا از دیگر فیلینگ های مشابه مجزا می کند :

کرمفیل در کیک

کرمفیل در کیک

کرمفیل فو در کیک نمی خوابد و این ویژگی به دلیل کیفیت بالای این محصول رخ می دهد . علاوه بر آن کرمفیل فو از کیک بیرون نمی زند چرا که تا دمای 300 درجه مقاوم بوده و کیفیت خود را از دست نمی دهد. کرمفیل در کیک به صورت پاستیل شده در نمی آید و همچنین وزن خود را از دست نمی دهد . به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید که وزن کیکی که تولید کرده اید به همان مقدار اولیه خود و به صورت ثابت خواهد ماند . این موضوع برای تولید کنندگان کیک و شیرینی که وزن مواد تولیدی برایشان حائز اهمیت است بسیار مورد توجه قرار می گیرد. کرمفیل فو در طعم هایی نظیر پرتقال ، موز ، شیر ، شکلات و … مورد استفاده قرار می گیرد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کرمفیل فو و همچنین نقش کرمفیل و دیگر مواد اولیه قنادی و یا لوازم قنادی با کارشناسان فروش شرکت سی تاک در ارتباط باشید:
021-44448411 و 09921718126

جهت دریافت رسپی و یا آموزش قنادی در رابطه با کاربرد کرمفیل در کیک و همچنین کارایی های بیشتر کرمفیل در ارتباط با تهیه شیرینی و مواد خوراکی در رابطه با قنادی لطفا به شبکه های اجتماعی شرکت سی تاک مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید.