کرمفیل موز فوردکو

کرمفیل موز فوردکو ، محصولی ایده آل و پرکاربرد

از کرمفیل موز فوردکو می توان به عنوان مغزی ، روکش و در ترکیب با خامه استفاده نمود. کرمفیل موز فوردکو کاملا طبیعی و بدون مواد افزودنی می باشد.

مزایای استفاده از کرمفیل موز فوردکو به جای میوه موز :

❎ به دلیل تاریخ انقضای بالاتر، از کرمفیل موز فوردکو به مدت بیشتری می توان نگهداری نمود.

❎ برخلاف میوه ، طعم کرمفیل موز فوردکو در حرارت از بین نرفته یا تغییر نمی کند.

کرمفیل موز فوردکو به لایه های کیک یا شیرینی نمی چسبد ، پاستیل نشده و جذب خمیر نمی شود.

❎ برخلاف میوه که دور ریز داشته ، فاسد می شود و حین کار برش خورده و غیر قابل استفاده می شود، کرمفیل موز فوردکو به صورت خالص استفاده شده و تمامی محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

❎ از کرمفیل موز فوردکو در خشک کاری ، تر کاری ، تارت و حتی شیرینی های خانگی استفاده می شود.

کرمفیل موز فوردکو

کرمفیل موز فوردکو

کرمفیل موز فوردکو تنها طعم کرمفیل فوردکو و تولید شده توسط شرکت سی تاک نبوده بلکه کرمفیل فوردکو در طعم هایی نظیر شیر ، پرتقال ، آلبالو ، کارامل ، موز و… هم به صورت روکش و هم به عنوان مغزی استفاده شده و علاوه بر تزئین ظاهری، طعمی دوچندان بهتر به محصول می بخشد.

علاوه بر کرمفیل موز فوردکو ، خرید لوازم قنادی ، خرید ابزار قنادی ، خرید ماشین آلات قنادی و خرید مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک انجام پذیر است که از جمله آنها می توان به خرید لاکتوز ، خرید پودر چربی ، خرید پودر خامه ، خرید فوندانت ، کرمفیل ، فومر و فوژل اشاره نمود. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کرمفیل موز فوردکو  لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید و یا با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید :

02144448411

02144965014