تخفیفات ویژه آبان

شرکت پارس سی تاک در نظر دارد به منظور پایان ماه صفر و همچنین شروع آبان ماه تخفیفات ویژه آبان را در رابطه با خرید برخی محصولات اعمال نماید. تخفیفات ویژه آبان ماه شرکت سی تاک مواد اولیه قنادی و کافه ، لوازم قنادی و کافه و همچنین ماشین آلات مرتبط با صنعت قنادی و نان را شامل می شود. همچنین در این بخش مواد اولیه تولید ایران با برند فوردکو و تولیدات شرکت های دیگر از جمله محصولات شرکت فو ترکیه و ایل پونتو ایتالیا نیز گنجانده شده است.

از جمله محصولاتی که در بازه زمانی اول تا بیست و هفتم ربیع الاول شامل تخفف ویژه شده اند می توان به محصولات زیر اشاره نمود:

اسپری های رنگ خوراکی ایل پونتو :

تخفیفات ویژه آبان 

تخفیفات ویژه آبان

اسپری های رنگ خوراکی ایل پونتو دارای برچسب سیب سلامت و تاییدیه بهداشت بوده و در وزن های 400 میلی لیتر ، 250 میلی لیتر و 150 میلی لیتر موجود هستند و به صورت مستقیم بر روی انواع خوراکی ها از جمله کیک ، دسر ، بستنی ، وافل ، بیسکوئیت یا انواع نوشیدنی استفاده می شوند.

قالب های سیلیکونی بزرگ :

قالب های سیلیکونی بزرگ با جنس فوق العاده ، قابل استفادهدر فر ، فریزر ، یخچال و مایکروفر هستند. در ابعاد 60 در 40 سانت و در طرح های متنوعی هستند که برای کار در کارگاه های قنادی خانگی و صنعتی بسیار مناسب هستند. قالب های 60 در 40 سانت طول عمر بسیار بالایی داشته و به دلیل انعطاف پذیری بالای خود برای تهیه انواع دسر مورد استفاده قرار می گیرند.

ابزار فوندانت 12 عددی :

ست ابزار فوندانت

ست ابزار فوندانت

ابزار فوندانت 12 عددی از جنس سیلیکون بوده و دارای اندازه های یکسان می باشد. ست ابزار فوندانت دارای 12 تکه است که هر تکه دارای دو سری مختلف است بنابراین می توانید از ست ابزار  فوندانت در 24 حالت مختلف به منظور ساخت اشکال مختلف و متنوع استفاده نمود. از ست 12 عددی ابزار فوندانت به منظور طرح دهی به فوندانت و ساخت اشکال مختلف مانند گل اشاره نمود .

قالب های شکلات مگنتی :

قالب شکلات طرح عروس و داماد فانتزی

قالب شکلات طرح عروس و داماد فانتزی

 

قالب شکلات طرح عروس و داماد کلاسیک

قالب شکلات طرح عروس و داماد کلاسیک

قالب شکلات مگنتی طرح کفش جدید

قالب شکلات مگنتی طرح کفش جدید

قالب های شکلات مگنتی به صورت جداگانه و شامل دو تکه جدا از هم هستند که با استفاده از قطعات مگنتی تعبیه شده به یکدیگر چسبیده و برای طرح دهی به شکلات مورد استفاده قرار می گیرند . قالب های شکلات مگنتی شامل طرح های متنوعی از جمله قالب شکلات عروس و داماد فانتزی ، قالب شکلات عروس و داماد کلاسیک ، قالب شکلات قلب ، قالب شکلات کفش در طرح های متنوع و همچنین قالب شکلات در طرح کیف هستند .

طلق شکلات :

تخفیفات ویژه آبان 

تخفیفات ویژه آبان

طلق های شکلات دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است که از آنها به منظور طرح دهی به شکلات استفاده می شود. طلق های شکلات را برای تزئین انواع کیک و دسر ها استفاده می کنند . استفاده از طلق ها بسیار آسان بوده و به راحتی می توان از آنها در زمانی بسیار کوتاه بهره برد. طلق شکلات در طرح های کودکانه و همچنین فانتزی و هندسی موجود است.

جهت دریافت اطلاعات کامل در ارتباط با تخفیفات ویژه آبان ماه شرکت سی تاک لطفا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید:

02144448411

02144965014 الی 17

09921718126

شرکت پارس سی تاک آوا تامین کننده لوازم قنادی ، ابزار و مواد اولیه قنادی از کمپانی های مطرح اروپایی مانند مگله meggle ، فو fo و لوکس levex می باشد. علاوه بر مواد اولیه ، ابزار و لوازم قنادی ، ابزار قنادی ، ماشین آلات قنادی و مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک عرضه می شود که از جمله آنها می توان به لاکتوز ، پودر چربی ، پودر خامه ، فوندانت ، کرمفیل ، فومر و فوژل اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تخفیفات ویژه آبان ماه  لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید.