پودر بستنی فوردکو

پودر بستنی فوردکو

پودر بستنی فوردکو

پودر بستنی فوردکو بدون نیاز به مواد افزودنی مانند ثعلب ، شکر ، خامه و… و تنها در ترکیب با شیر بافتی عالی و طعمی بی نظیر ایجاد می کند. تنها کافیست پودر بستنی فوردکو را به نسبت یک به چهار با شیر مخلوط کرده و در دستگاه بستنی قیفی و یا دستگاه بستنی بار سفت قرار دهید.

پودر بستنی فوردکو قابل ترکیب با طعم دهنده ها و ایجاد بستنی هایی با طعم های میوه ای و آجیلی از جمله لیمو ، موز ، آلبالو ، وایلدبری و پسته بوده و می توان جهت ایجاد بستنی هایی با طعم های ویژه و متنوع از آن استفاده نمود. به این ترتیب که طعم دهنده های فوردکو به صورت مستقیم و به نسبت 2 الی 4 درصد به مخلوط پودر بستنی فوردکو و شیر اضافه شده و داخل دستگاه بستنی ساز قرار داده شوند.

پودر بستنی فوردکو

پودر بستنی فوردکو

پودر بستنی طعم دار بر پایه کاراگینان “ فوردکو ” مناسب جهت تهیه انواع دسر و بستنی با افزودن انواع میوه ها یا مغزها بوده و ساختاری کاملا طبیعی دارد.

ترکیبات پودر بستنی فوردکو به شرح ذیل می باشد:

شکر ، پودر خامه ، شیرخشک بدون چربی ، لاکتوز ، طعم دهنده ، گلوکز ، استابلایزر ، مالتودکسترین ، دکستروز ، اسید سیتریک ، رنگ طبیعی خوراکی

روش مصرف پودر بستنی فوردکو : کافیست هر یک کیلوگرم پودر بستنی فوردکو را با مقداری شیر یا آب ( طبق دستور ذیل ) به صورت دستی و یا با میکسر مخلوط کرده تا کاملاً حل شود. سپس به مدت 1 الی 2 ساعت در یخچال نگهداری نمائید. مخلوط فوق را در دستگاه بستنی ساز ریخته تا به بافت محکم و دلخواه برسد. پس از بافت گرفتن ، می توانید انواع طعم دهنده فوردکو ، میوه یا مغزها را اضافه کنید تا کاملاً مخلوط گردد. سپس در فریزر و در دمای -18 درجه قرار دهید تا بافت بستنی مستحکم گردد . می توانید بستنی را با انواع تاپینگ بستنی فوردکو تزئین و سرو نمائید. میزان مصرف پودر بستنی فوردکو در دستگاه بستنی قیفی : 1 کیلو پودر بستنی فوردکو + 4 کیلو شیرپر چرب بستنی بوده و میزان مصرف آن در دستگاه بستنی ژلاتو : 1 کیلو پودر بستنی فوردکو + 3 کیلو شیر پرچرب می باشد.

به هنگام خرید به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و سری ساخت مندرج روی بسته توجه فرموده و در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری نمائید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان شرکت سی تاک در ارتباط باشید :

02144448411

02144965014

شرکت پارس سی تاک آوا تامین کننده لوازم قنادی ، ابزار و مواد اولیه قنادی از کمپانی های مطرح اروپایی مانند مگله meggle ، فو fo و لوکس levex می باشد. علاوه بر پودر بستنی فوردکو ، لوازم قنادی ، ابزار قنادی ، ماشین آلات قنادی و مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک عرضه می شود که از جمله آنها می توان به لاکتوز ، پودر چربی ، پودر خامه ، فوندانت ، کرمفیل ، فومر و فوژل اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پودر بستنی فوردکو  لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید.