پودر گیپور فوردکو

پودر گیپور فوردکو

پودر گیپور فوردکو

، محصولی ویژه و با کیفیت است که جهت تزئین ِ انواع کیک و دسر مورد استفاده قرار می گیرد. پودر گیپور فوردکو قابلیت رنگ پذیری داشته و همچنین قابلیت استفاده تا ریزترین حجم ها را داراست. از جمله کاربردهای پودر گیپور می توان به تزئین و طراحی ظاهر کیک اشاره نمود که علاوه بر پوشش حفره ها ، خطوط و نواحی نامنظم روی کیک ، ترکیب رنگی ظریف نیز به وجود آورده و موجب زیبایی کار می شود. پودر گیپور فوردکو موجب می شود محصول شما تا ریزترین واحد ظریف و شکیل شده و از جلوه بی نظیری برخوردار باشد. پودر گیپور فوردکو ، محصول شرکت پارس سی تاک و تولید شده در ایران است. از پودر گیپور جهت تزئین حاشیه های کیک و یا به صورت مستقل و همچنین به عنوان روکش استفاده می شود . پودر گیپور فوردکو در قطر هایی بسیار ظریف بر روی ریلیف ها کشیده شده و با انعطافی منحصر به فرد در حاشیه کیک قرار گرفته و ظاهری جذاب به کیک و دسر می بخشد . ضمن اینکه پودر گیپور فوردکو دارای قابلیت رنگ پذیری بوده و جهت تهیه کافیست به نسبت برابر با آب داغ مخلوط شود. به طور مثال هر 50 گرم پودر به 50 گرم آب نیاز دارد.

پودر گیپور فوردکو

پودر گیپور فوردکو

ترکیبات به کار رفته در پودر گیپور فوردکو به شرح زیر است:

شکر، ژلاتین ، دکستروز، کاراگینان ، نشاسته ذرت ، وانیل ، رنگ خوراکی

پودر گیپور فوردکو روش مصرف بسیار آسانی داشته و به راحتی جهت مصرف و ساخت تزئینات آماده می شود. پودر گیپور فوردکو را در ظرفی ریخته و به نسبت مساوی به آن آب 80-90 درجه سانتی گراد اضافه نمائید. ( 50 گرم پودر گیپور فوردکو + 50 گرم آب داغ ). سپس با همزن به مدت 2 دقیقه با سرعت متوسط مخلوط کنید. مخلوط خمیری آماده شده را با کاردک روی قالب مورد نظر ( ریلیف ) بکشید تا تمام حفره ها از خمیر پر شود و به مدت 10 دقیقه در فر با دمای 80-85 درجه سانتی گراد قرار دهید تا خشک شود. سپس از کناره قالب به آرامی جدا کنید. ( در صورت تمایل می توانید به مدت 6 الی 8 ساعت در دمای محیط قرار دهید تا خشک شود ). توجه داشته باشید که نگهداری در فر به مدت طولانی تر، موجب خشکی و شکنندگی محصول خواهد شد. پودر گیپور فوردکو را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

لطفا هنگام دریافت به تاریخ تولید ، تاریخ انقضا و سری ساخت مندرج روی بسته توجه فرمایید.

پودر گیپور فوردکو در وزن خالص 200 گرم تولید و بسته بندی شده است.

شرکت پارس سی تاک آوا تامین کننده لوازم قنادی ، ابزار و مواد اولیه قنادی از کمپانی های مطرح اروپایی مانند مگله meggle ، فو fo و لوکس levex می باشد. علاوه بر پودر گیپور فوردکو ، لوازم قنادی ، ابزار قنادی ، ماشین آلات قنادی و مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک عرضه می شود که از جمله آنها می توان به لاکتوز ، پودر چربی ، پودر خامه ، فوندانت ، کرمفیل ، فومر و فوژل اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پودر گیپور فوردکو  لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید.