ریلیف فوندانت لوزی زن

ریلیف فوندانت لوزی زن ابزاری اختصاصی در قنادی ها به شمار می رود که با استفاده از آن ؛ همانطور که از نام آن مشخص است؛ فوندانت ، شکلات و انواع خمیر را به صورت لوزی درآورده و شکل می دهند. این طرح علی الخصوص در صنعت تهیه شیرینی های سنتی از قبیل باقلوا که نیاز به شکل بندی های لوزی شکل دارد بسیار حائز اهمیت است. ریلیف فوندانت لوزی زن در زمینه مستطیلی بوده و در ابعاد متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. ریلیف فوندانت لوزی زن از جنس سیلیکون بوده ، کاملا نچسب است و انعطاف بسیار بالا دارد. ضمن اینکه از طول عمر بالاتری نیز برخوردار است و با توجه به کیفیت بالای آن می توان به کرات در پخت و تهیه شیرینی ها از آن استفاده نمود. در ادامه چند طرح از اشکال ایجاد شده با استفاده از ریلیف فوندانت لوزی زن قرار داده شده است .

 

ریلیف فوندانت لوزی زن

ریلیف فوندانت لوزی زن

 

جهت شکل دهی و طراحی فوندانت استفاده شده و در دمای 40 – تا 280+ درجه سانتیگراد مقاوم و قابل استفاده در یخچال، فریزر، فر و مایکروفر می باشد . ریلیف فوندانت لوزی به دلیل مرغوبیت بالا در مقابل حرارت تغییر شکل نمی دهد.

ابعاد : 60 در 40 سانتی متر
جنس : سیلیکون

 

ریلیف فوندانت لوزی زن

ریلیف فوندانت لوزی زن

 

شرکت پارس سی تاک آوا تامین کننده لوازم قنادی ، ابزار و مواد اولیه قنادی از کمپانی های مطرح اروپایی مانند مگله meggle ، فو fo و لوکس levex می باشد. علاوه بر ریلیف فوندانت لوزی زن ، لوازم قنادی ، ابزار قنادی ، ماشین آلات قنادی و مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک عرضه می شود که از جمله آنها می توان به لاکتوز ، پودر چربی ، پودر خامه ، فوندانت ، کرمفیل ، فومر و فوژل اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با علاوه بر ریلیف فوندانت لوزی زن لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید.