پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک

” پودر گیپور ” جهت طراحی های ظریف و متنوع استفاده می شود و به دلیل اینکه در طرح های بسیار نازک شکل پذیری داشته و طرح هایی مینیاتوری خلق می کند برای تزئین زوایا و حاشیه کیک و دسر استفاده می شود. پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک با استفاده از ریلیف های سیلیکونی تا باریک ترین اندازه طرح دهی شده و با قطرهایی بسیار نازک ، شکیل و زیبا بر روی کیک و دسر قرار می گیرند. ضمنا پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک قابل استفاده در فر و مایکروفر بوده و همچنین می توان در یخچال و فریزر نیز از آن استفاده نمود . به دلیل طرح پذیری و قابلیت شکل دهی به پودر گیپور ، از این محصول جهت تزئین لایه های رویی کیک استفاده می شود. پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک به راحتی قابل استفاده بوده و برای آماده سازی نیازی به مواد اختصاصی ندارد. به همین دلیل جهت استفاده در مصارف خانگی نیز مقرون به صرفه است.

 

پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک

پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک

 

پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک

پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک

 

پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک قابلیت رنگ پذیری نیز داشته می توان به صورت رنگی بر روی محصولات خوراکی استفاده نمود. به طور مثال به تصویر زیر توجه کنید :

 

پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک

پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخفیف ویژه و چگونگی کار با پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک ، لطفاف با کارشناسان واحد فروش شرکت سی تاک در ارتباط باشید:

02144448411

02144965014

 

جهت سفارش مستقیم این محصول از اینجا استفاده کنید.

شرکت پارس سی تاک آوا تامین کننده لوازم قنادی ، ابزار و مواد اولیه قنادی از کمپانی های مطرح اروپایی مانند مگله meggle ، فو fo و لوکس levex می باشد. علاوه بر پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک ، لوازم قنادی ، ابزار قنادی ، ماشین آلات قنادی و مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک عرضه می شود که از جمله آنها می توان به لاکتوز ، پودر چربی ، پودر خامه ، فوندانت ، کرمفیل ، فومر و فوژل اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پودر گیپور فوردکو شرکت سی تاک  لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید.