سیروپ پشن فروت فو

سیروپ پشن فروت فو میکس میوه های جنگلی بوده و طعمی ترکیب شده دارد. از سیروپ پشن فروت فو هم به صورت خالص و با ترکیب با آب و همچنین در ترکیب با دیگر نوشیدنی ها استفاده می شود. سیروپ پشن فروت فو نیز مانند دیگر سیروپ ها نیازی به مواد افزودنی شیرین کننده مانند شکر یا خاکه قند نداشته و از طعمی طبیعی برخوردار است. سسیروپ های فو به نسبت یک به هشت با آب ، شیر یا دیگر مایعات ترکیب شده و نوشیدنی با طعم هایی متفاوت می سازند.

سیروپ پشن فروت فو

سیروپ پشن فروت فو

سیروپ پشن فروت فو مناسب جهت ساخت انواع کوکتل و نوشیدنی های ترکیبی بوده و با غلظت بالا و همچنین طعم و عطری قوی به منظور طعم دهی به انواع کیک ، دسر ، نان ، وافل ، بیسکوئیت و… استفاده می شود.

شرکت پارس سی تاک آوا تامین کننده لوازم قنادی ، ابزار و مواد اولیه قنادی از کمپانی های مطرح اروپایی مانند مگله meggle ، فو fo و لوکس levex می باشد. علاوه بر سیروپ پشن فروت فو ، لوازم قنادی ، ابزار قنادی ، ماشین آلات قنادی و مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک عرضه می شود که از جمله آنها می توان به لاکتوز ، پودر چربی ، پودر خامه ، فوندانت ، کرمفیل ، فومر و فوژل اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سیروپ پشن فروت فو  لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید.