سیروپ گل رز فو

سیروپ گل رز فو در بسته بندی به صورت بطری شیشه ای است و در حجم 700 میلی لیتر معادل 925 گرم وجود دارد. سیروپ فو در طعم های متنوع و متفاوتی به منظور ساخت انواع نوشیدنی و یا طعم دهی به بستنی ، وافل ، کیک ، دسر ، بیسکوئیت و… استفاده می شود. سیروپ فو از عصاره میوه ، گیاه یا محصولات خانواده قهوه ( مانند سیروپ تیرامیسو ) تهیه شده و به همین دلیل از طعم ، رنگ و عطری کاملا طبیعی و قوی برخوردار است. سیروپ فو به نسبت یک به هشت در آب ، آب میوه ، شیر ، قهوه و… مخلوط شده و نوشیدنی غلیظ و خوش طعم به دست آورید.

سیروپ گل رز فو

سیروپ گل رز فو

سیروپ گل رز فو را به منظور طعم دهی به لایه های زیرین کیک و دسر نیز استفاده می کنند . به این ترتیب که سیروپ را با استفاده از قلم مو بر روی سطوح کیک می کشند . به این ترتیب طعم سیروپ داخل کیک نفوذ کرده و موجب می شود که پس از پخت و به هنگام برش کیک ، عطر و طعم سیروپ بروز پیدا کند. گستردگی طعم های سیروپ شامل انواع میوه ها مانند سیروپ آناناس ، سیروپ لیمو ، سیروپ نارگیل ، سیروپ فندق ، سیروپ وانیل و… ؛ طعم های گیاهی مانند سیروپ نعنا ، سیروپ آنیس ، سیروپ تکیلا آگاوه ، سیروپ ماستیک ( کندر ) و… ؛ مواد لبنی و همچنین طعم هایی از خانواده قهوه مانند تیرامیسو ، کاپوچینو ، کارامل و… و در نهایت سیروپ هایی با طعم هایی ترکیبی مانند سیروپ موهیتو ، سیروپ آیریش یا سیروپ آیریش کرم می شود.

شرکت پارس سی تاک آوا تامین کننده لوازم قنادی ، ابزار و مواد اولیه قنادی از کمپانی های مطرح اروپایی مانند مگله meggle ، فو fo و لوکس levex می باشد. علاوه بر سیروپ گل رز فو ، لوازم قنادی ، ابزار قنادی ، ماشین آلات قنادی و مواد اولیه دیگری نیز توسط شرکت سیتاک عرضه می شود که از جمله آنها می توان به لاکتوز ، پودر چربی ، پودر خامه ، فوندانت ، کرمفیل ، فومر و فوژل اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سیروپ گل رز فو  لطفا به صفحات ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید.