نمونه کار با فوندانت فو

نمونه کار با فوندانت فو و با استفاده از مواد اولیه قنادی و همچنین لوازم قنادی شرکت سی تاک :

نمونه کار با فوندانت فو

نمونه کار با فوندانت فو

برای کار بهتر با فوندانت بهتر است که با پودر تایلوس ترکیب شود . فوندانت در ترکیب با پودر تایلوس زودتر خشک شده و همچنین انعطاف خود را از دست نمی دهد . فوندانت های فو از این جهت کیفیت و شرایط بهتری برای کار در قنادی دارند که برای چندین هدف مورد استفاده قرار می گیرند . از فوندانت فو برای مجسمه سازی ، گل سازی ، کاور کردن و روکش کردن انواع کیک استفاده می شود. فوندانت فو قابلیت خوراکی داشته و به دلیل بافت نرم و ابریشمی خود ، در قطع های بسیار نازک نیز قابل استفاده بوده و می توان ضخامت فوندانت های فو را به اندازه یک کاغذ A4 کم نموده و برای روکش کیک یا مجسمه از آن استفاده نمود . علاوه بر نکات گفته شده ، فوندانت فو که توسط شرکت سی تاک عرضه می شود شفاف و براق بوده و رنگی طبیعی و جذاب دارد که به مرور زمان کیفیت خود را از دست نداده و همچنان جذابیت خود را حفظ می کند . فوندانت فو انعطاف پذیری و شکل گیری بسیار بالایی داشته و در همین راستا می توان از قالب های فوندانت که توسط شرکت سی تاک عرضه شده و در قسمت فروشگاه آنلاین لوازم قنادی موجود است استفاده نموده و اشکال متفاوتی ایجاد نمود . فوندانت فو در دو نوع فرست کلاس یا فوندانت ویژه و فوندانت معمولی وجود دارد . از نوع فوندانت فرست کلاس فو برای کیک های چند طبقه و تجملاتی که مخصوص عروسی و مجالس است استفاده می شود . فوندانت فرست کلاس فو دارای کش سانی بسیار بالا بوده و بافتی فوق العاده دارد که دما را در خود حفظ می کند .

فندانت فو به دلیل ویژگی های فوق العاده و منحصر به فردی که دارد برای تزئین کیک ها و همچنین استفاده به عنوان خمیر مایه اصلی در زمینه مجسمه سازی و گل سازی مورد استفاده قرار می گیرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه فوندانت های فو و همچنین قیمت و انواع رنگ های فوندانت لطفا با کارشناسان فروش شرکت سی تاک در ارتباط باشید :

021-44448411 و 09921718126

همچنین در رابطه با دریافت رسپی های بیشتر در ارتباط با تهیه شیرینی و مواد خوراکی و همچنین دریافت نمونه کار با فوندانت فو و اشکال متفاوت و همچنین آموزش های بیشتر در رابطه با قنادی لطفا به شبکه های اجتماعی شرکت سی تاک از جمله تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و یا یوتیوب مراجعه بفرمائید